*Har total rubrikstorka just nu så därför blir det ingen bra rubrik!*

Jag gick upp vid 8 och sjöng för lillasyster. Nu är jag oerhört trött!! Ska snart iväg och gå på bio. Lillasyster brukar få välja något hon vill göra på sin födelsedag och i år vill hon se Arthur och Maltazar. Men jag har hunnit med en hel del idag!

Jag började med att färga mina ögonfransar. Tycker dock inte direkt att det blev någon skillnad, så det var kanske rätt onödigt. Men man vet ju inte innan man provat!

Sedan klippte jag mammas hår. Hon orkade inte åka iväg till frisören så jag fick göra det. Det blev så bra att hon inte tänker gå till frisören igen.. Hehe..

Jag har även städat rummet. Dammsugit, tvättat golv osv. Så nu är det rent och fint!

Till sist så har jag tittat på två filmer med Tilde. Tingeling och Barbie, de två favoriterna.

Tur att jag ska iväg till Sydafrika snart, måste ju vila upp mig efter allt detta slit!

Kommentarer
Postat av: B

Så de e dig man ringer när de e dax att klippa håret? haha :P

2009-12-23 @ 22:58:15
Postat av: Anonym

Haha, i alla fall om man har så pass lockigt hår att det inte syns om det blir ojämnt xD

2009-12-24 @ 02:44:51
Postat av: Vanja

Haha, i alla fall om man har så pass lockigt hår att det inte syns om det blir ojämnt xD

2009-12-24 @ 02:45:23
URL: http://neverthinktwice.blogg.se/
Postat av: B

Men jag har ju inte lockigt hår eller lite när de blir långt men inte så mycke :P

2009-12-24 @ 12:01:15
Postat av: B

aj då! mitt hår blir bara lite lockigt när de blir långt... :P men jag trivs bäst med kort hår :)

2009-12-24 @ 12:02:55
Postat av: Vanja

Nej just därför kommer jag aldrig att klippa dig heller xD

2009-12-26 @ 12:23:24
URL: http://neverthinktwice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0